Varberg hemma!

nu har jag kommit hem från varberg, de var fantastiskt väder där det var nog till och med bättre i varberg än i borås. Första dagen så han vi precis lägga in våra saker sen kom min kompis myra så vi cykla till henne för att bada i hennes pool, en inbyggd lycks!. sen gick vi hem och skulle äta lunch sen gick vi till apelvikens camping och där var det studsmattor och en hopp borg . sen tog vi ett kvälls dopp vid bryggan om ni vet vart det är.
andra dagen: vi vaknade vi hade gått in mitt i natten för Ebbas grannar hade party och smällde raketer så vi kunde inte sova i frigebon men på morgonen titta vi på sommarlov sen åt vi frukost. sen cykla jag Olivia Ebba Klara Caroline och Stefan/ Ebbas pappa till en jord gubbs plockning riktigt kul allså synd att det inte finns i borås. sen cyklade vid till myra och vi ville bada i hennes pool men hon var inte hemma hon hade varit i espevik och hämtat hennes cykel så vi var på väg hem till Ebba och när vi nästan var hos Ebba så hitta vi myra , myra hade varit och letat efter oss. Haha!
men vi cyklade sen hem till myra och bada. klockan gick så snabbt och vi skulle gått vid 2 men  kl blev 20 i 4, vi skulle åka till coop och göra våran egen picinik så vi skynda oss till coop och där köpte vi allt som vi behövde och är stog myra och leta filmer! HAHA! men vi åkte till Ebba igen och laga maten sen cykla vi till ankaret och mysade lite med vår mat och tog ett kvällsdopp sen åkte vi till minigolf och spela ja låg efter hela tiden tills dem 3 sista banorna... men sen kom jag ändå 2 aaaaaaa!!sen åkte vi till en glass bar typ och åt glass sen när vi skulle åka hem blev det regn någraa droppar bara! men jag blev ändå genom blöt
tredje dagen: för er som forfarande läser vill jag berätta om tredje dagen: vi var på marknade och kolla runt jag tog några lotter för 200 hundra men vann inget bara en 1 vinst.sen åkte vi till myra och bada lite vi körde en lek jag och myra var i lag och vi hette LLM SUPERKVINNORNA! och sen åkte jag och OLIVIA HEEM!!!!
Men snart ska jag till gotskär till olivias stuga men först grekland!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0