En stresig daaaag!


 Hej bloggen i dag har jag haft det väldigt stresat ! först så var jag i skolan och vi slutade kl 1. men vi skulle gå på bio men min kompis matina hade inga pengar så vi fick vänta på hennes mamma och hon kom kl 10 över 2 så vi vänta ju ganska länge men sen åkte vi till bion och köpte biljetterna! sen gick vi och käka på macdonald´s sen kuta vi tillbaka till bion och då hade jag och min kompis olivia lite problem om vad vi skulle köpa för något men det blev till sist lite godis pop corn och en dricka! så vi kom lite försent till bion precis när vi kom börja den. hahaxD men sen kolla vi på bion då och sen kuta jag till träningen och träningen var väldigt kul för alla var där och vi fick introt intro är början på pogrammet.
sen åkte jag hem från träningen och bara tar det lungt!!! det hjälpte inte att slapna av fast  min fröken ville att vi skulle medetera hahaxd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0